אתחיל מזה שבעיניי פרויקט הגנום הסיפורי הוא אחד ההסכתים הטובים ביותר שהוקלטו בשפה העברית.
בעשרה פרקים (ששודרו במקור בגל״צ) מנסה ד״ר נעם פיינהולץ, מומחה לסטוריטלינג והעברת מסרים, לפצח את הDNA ממנו עשוי סיפור מנצח. בפרק הזה מתארח רועי בר-קט, מנהל השקעות באינטל קפיטל ששומע מדי שנה מאות נאומי מעלית והצגות של סטארטאפים שמנסים לשכנע אותו למה המיזם שלהם שווה השקעה.
יצא לי לשמוע הרבה מומחים שמדברים על איך להתכונן להצגת הסיפור של החברה או המיזם שלך, אבל אף פעם לא יצא לי לשמוע את הזווית של מי שאמור לקבל את ההחלטה אם להשקיע או לא. מה מעניין אותו לשמוע, מה משעמם אותו ומה גורם לו להשתכנע ולהאמין ברעיון.
הפרק ארוך, אבל לא מדי, כך שמספיק פקק סביר בדרך מהעבודה הביתה כדי לסיים אותו.
אז אם אתם מעוניינים לחדד את היכולת שלכם להסביר מה אתם עושים, מה מבדל אתכם מכל השאר וגם להישמע משכנעים, אני חושב שהפרק הזה יכול להיות משמעותי ומחכים עבורכם.
האזנה נעימה!
מעניין אתכם לשמוע על תכנית הדרכה שממוקדת בפיתוח הכישורים של העובדים שלכם? דברו איתנו!