מי אחראי על התוצאות אצלכם באירגון ואילו תוצאות אתם מודדים?

מי אחראי על התוצאות אצלכם באירגון ואילו תוצאות אתם מודדים?
מכירים את המושג א.מ.ל.י?
 
אני מה יוצא לי… 
 
לא, זאת לא גישה אגואיסטית, זאת גישה שדוגלת במבחן הפרקטיקה. אנחנו צריכים להיות מחוייבים לתוצאות.
 
אם בסוף התהליך אין תוצאה שאתה יכול למדוד אותה, כל התהליך אין בו ממש.
 
בכל פעילות של GoUP (החל משלל הקורסים, ועד ליווי מנהלים וארגונים) אנחנו שמים לב למציאות המשתנה בעולם העסקי ואיך נערכים אליה ומכוונים לתועלות ולתוצאות:
1. שימור עובדים 2. חדשנות באירגון  3. תפיסת ניהול
 
ונפרט:
שימור עובדים – היכולת לדעת כמה עולה הכשרת עובדים חדשים, כמה עולה להשאיר את העובד בתוך הארגון וכלים אפקטיביים לשימור עובדים איכותיים.
 
חדשנות בארגון הארגונים שסביבנו משתנים וכדי להיות רלוונטים ותחרותיים גם בעידן של מציאות משתנה. כל ארגון חייב להתאים את עצמו לפי השינויים.
 
לדוגמה, לאחרונה ליווינו מוסד חינוכי גדול שבעבר הביא בשורה גדולה של "יום לימודים ארוך". במהלך השנים זה נכנס לכל מוסדות החינוך והיתרון של אותו מוסד פשוט נמחק. כל ארגון צריך לדעת שחדשנות היא לא קלישאה ניו-אייג'ית. ארגון שלא ממציא את עצמו בחדש, הופך ללא רלוונטי ולא תחרותי.
 
תפיסת ניהול כמנהלים, כל אחד מאיתנו מכיר את היכולות והאיכויות שלו, אך בעידן של מציאות משתנה המנהל נדרש להתאים את הכישורים שלו לסביבה שבה הוא נמצא. כך לדוג', מנהל שמאופיין כ"ביצועיסט" צריך לדעת מתי היכולת הזאת עוזרת לארגון ומתי הוא צריך "להוריד את הרגל מהגז" וללמוד מהעובדים או מהקולגות שלו איך לבצע את המטלות יותר טוב, או להעסיק אנשי צוות נוספים שיוכלו לעזור למנהל להתמודד עם המשימות.
 
ואיך זה עובד אצלכם? מי אחראי על התוצאות באירגון/בעסק ואילו תוצאות אתם מודדים?